جستجو در تأليفات معظم له
 

قرآن، حديث، دعا
زندگينامه
تأليفات
احکام و فتاوا
دروس
اخبار
ديدارها و ملاقات ها
پيامها
فعاليتهاى فرهنگى
کتابخانه تخصصى فقهى
نگارخانه
پايگاه هاى مرتبط
مناسبتها
معرفى و اخبار دفاتر
صفحه اصلي  

اخبار >> دیدار

ديدار و گفتگو اعضاي مرکزي کميته امداد امام خميني با آيت الله آقاي حاج شيخ محمدجواد فاضل لنکراني

 

 

 اعضاي مرکزي کميته امداد امام خميني در روز چهارشنبه در بيت مرحوم آيت الله العظمي آقاي فاضل لنکراني رضوان الله عليه حضور يافتند و با آيت الله آقاي حاج شيخ محمدجواد فاضل ديدار و گفتگو نمودند.

در ابتداي اين ديدار، آقاي حبيب الله عسکر اولادي، ضمن قرائت فاتحه و تکريم و تعظيم نسبت به آن مرجع عظيم الشأن، نکاتي را از ملاقات‌هاي خود با آن مرجع در اول و شروع هر سال بيان داشتند.

سپس جناب آقاي انوار، اجمالي از کارهاي مهم کميته امداد حضرت امام و توصيه‌هاي آن مرجع راحل نسبت به کميته امداد را ذکر نمودند.

آنگاه آيت الله آقاي حاج شيخ محمدجواد فاضل، ضمن تشکر و خير مقدم به عزيزان و سروران حاضر، بيان داشت: حضور شما در بيت مرجعيت، حاکي از وفاداري شما به روحانيت و بزرگان انقلاب است و شما مي‌دانيد که والد راحل نسبت به مجموعه کميته امداد و اعضاي محترم آن عنايت خاصي را داشتند و از تنظيم ملاقات با آنان هميشه استقبال مي‌نمودند.

ايشان در ادامه گفتند: آن مرجع راحل هميشه نسبت به وضع معيشتي مردم، دغدغه و نگراني داشتند و در ملاقات با مسؤولين، به اين نکته اهميت خاصي را مي‌دادند و در ملاقات با جمع کميته امداد، از فعاليت‌هاي اين مجموعه هميشه خرسند بودند و براي موفقيت آنان دعا مي‌کردند.

ايشان در دنباله بيان کردند: يکي از مراکزي که به عنوان آثار مهم انقلاب مي‌توانيم روي آن تکيه کنيم و آن را از برکات مهم انقلاب معرفي نماييم، همين کميته امداد است که منور به نام مبارک امام خميني رضوان الله عليه مي‌باشد. امروزه در کشور، خانواده‌هاي فراواني هستند که راه زندگي و معيشت آنها فقط همين کميته امداد است.

ايشان در خاتمه براي موفقيت همه مسؤولين نظام و خدمتگزاران کميته امداد، از خداوند متعال طلب توفيق بيشتر نمودند.