جستجو در تأليفات معظم له
 

قرآن، حديث، دعا
زندگينامه
تأليفات
احکام و فتاوا
دروس
اخبار
ديدارها و ملاقات ها
پيامها
فعاليتهاى فرهنگى
کتابخانه تخصصى فقهى
نگارخانه
پايگاه هاى مرتبط
مناسبتها
معرفى و اخبار دفاتر
صفحه اصلي  

اخبار >> مراسم

اهدا جوائز به دانش پژوهان ممتاز مرکز فقهي ائمه اطهار عليهم السلام توسط حضرت آيت الله حاج شيخ محمد جواد فاضل لنکراني (دام ظله)

 

مراسم اعطاي جوايز به ممتازين گروه‌هاي آموزشي مركز فقهي ائمه اطهار(عليهم‌السلام) با حضور رياست محترم مركز فقهي، حضرت آيت الله محمدجواد فاضل لنكراني (مدظله)، چهارشنبه 17/11/86 بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات مركز فقهي برگزار گرديد.
در ابتداي اين مراسم، معاون آموزشي مركز فقهي ائمه اطهار(عليهم‌السلام) حجت الاسلام والمسملين جزايري، ضمن تشكر از حضور دانش‌پژوهان و مسؤولان محترم مركز، گزارشي از فعاليت‌هاي آموزشي مركز ارائه نمودند. سپس تعدادي از دانش‌پژوهان به نمايندگي از سايرين، به طرح ديدگاه‌هاي گروه‌هاي آموزشي در زمينه مسائل علمي و آموزشي مركز پرداختند.
 

در پايان نيز رياست محترم مركز حضرت آيت الله محمدجواد فاضل لنكراني (دام‌ظله) ضمن تشكر از سعي و تلاش علمي دانش‌پژوهان، و بيان مطالبي در رابطه با اهميت علم‌آموزي، به تشريح برنامه‌هاي كلان آموزشي مركز در زمينه فقه و اصول و ديگر علوم اسلامي پرداختند.

ايشان تأكيد نمودند بر اينكه در گروه‌هاي علمي انتظار ما بر اين است كه اساتيد و فضلاي محترم به رموز اجتهادي و نكات بسيار مهمي كه در اجتهاد مطرح است، توجه بيشتري داشته باشند. و از طرح نظريات جديد و دقيق از طرف اساتيد محترم و فضلاي گرانقدر استقبال نموده و در نشست‌هاي علمي ـ پژوهشي، اين آراء و نظريات را به بوته نقد و بحث علمي قرار خواهيم داد.

در نهايت نيز معظم‌له به دانش‌پژوهان برتر سال تحصيلي گذشته جوايزي را اهدا نمودند.