|
ليکل سوی کتابونه او قلمی ليکنی (آثار):بی هيڅ شک تلونکی انسان د خپل د آثارو په واسطه پايدار پاتيږی ځکه چی راتلونکی کسان آثار و ته ګوری پدی منځ کی ښه تصنيف او ليکل چی د يو ليکونکی د پوهی شاهدی ورکوی او په آخرت کی هم هغه تضمينوی او پوهی هغه دی چی د عالم په دننه کی پاته نسی، پوهی هغه دی چی د قلم د ليکنی نښه پر کاغذ باندی پاته سی او د تاريخ د قضاوت په ديد قرار ونيسی. هغه علم چی په سينه کی پاته سی ګټوره ندی ترهغه اوبه چی په تاريکه کی بهيږی او ترهغه وخته پوری چی د خاوری د تاريکه سوری څخه د مځکی و مخ ته رانوځی بي ګټه دی. پوهان – مشران او عالمان چی کاميابه سويدی او د خپل لوړ نفس (سا) پواسطه و نورو خلګوته پوهی او نيکی رسوی په رښتيا و خپل علم او پوهی ته معنی بخښلی دی، او که نه صبا چی د اجل تيز باد وسی او د علم خاوند د خاورو اسير وګرځوی معلوميږی چی نه د تاکه څخه نښه پاته سوی دی او نه د تاک ايښونکی څخه. پدی توضيح وينو چی آيت الله فاضل لنکرانی د اسلامی علومو ارزښت لرونکی مسائلو پيژندل ئی د هغه اوله ځوانی څه شروع کوی او دغه کار د دی اثر د ليکل تر وخته پوری ادامه پيدا کوی پدی ډول چی د معظم له د تأليفاتو تعداد تر څلويښتو عنوانو اضافه کيږی يعنی چی د ژوند په ګټور دوران د عمر په هر کال کی پاته سوی تأليفونه کړيدی. د استاذ د آثارو د عنوانو فهرست کول او شامل سوی خصوصيات د هغو اشاره به وکړو ليکن د مخه تر ورکول د فهرست بايد توضيح ورکړل سی چی په طبيعی ډول سره د معظم له د آثارو مجموعی بايد پر دوو جلا سوی څانګو تقسيم سی او پدی دوو څانګوکی په خطی او چاپی آثارو اشاره کوو. |